Berita baik buat mereka yang mahu buat duit dengan ebook…

Rahsia Jual Ebook Yang Anda Bakal Ketahui Ini Telah Menyebabkan Saya Terpaksa Menerima Jumlah Jualan Lebih RM50,000 Setahun…

~ Yang BESTnya… tidak perlu bazirkan duit pun untuk upah ‘designer’ bagi hasilkan Website & Grafik yang mahal-mahal, tidak perlu bantuan rakan JV serta tidak perlu melakukan pelancaran secara besar-besaran untuk hasilkan jualan…

Selepas 200 unit, harga akan dinaikkan ke RM200

RM50,000 setahun merupakan pendapatan melebihi pendapatan seorang ’Engineer’ di kilang. Jika anda serius nak tahu bagaimana anda juga boleh melakukannya maka sila teruskan membaca...

Sharing Is Caring

Oleh : Raja Kamil (RK)

Perkara : Jual Ebook Murah Pun Boleh Dapat RM50,000 Setahun

Ke hadapan usahawan yang dihormati,

Terdapat cara mudah untuk membuat RM50 ribu pendapatan tambahan pada tahun 2013 ini. Ia mudah dan telah terbukti berkali-kali oleh ramai usahawan untuk membuat lebih banyak duit.

Kenapa usahawan berjaya semakin berjaya?

Kerana mereka tahu apa yang berkesan SEKARANG.

Mereka tahu apa yang mereka boleh gunakan untuk buat duit hari ini, dan boleh diulang berkali-kali untuk membuatnya.

Tidak susah jika anda tahu.






Anda ingin tahu?

Bagaimana saya boleh daripada berhutang lebih dari 5 angka

ke satu keadaan yang amat selesa?

Hanya isi nama dan alamat emel anda untuk mengetahui dengan lebih lanjut.

Adakah Anda Bersedia Untuk Membuat Lebih Banyak Duit Pada Tahun 2013 Ini?

Tahukah anda, tahun ini lebih ramai pesaing akan bersaing dengan anda untuk berjaya? Mereka juga mempunyai impian yang sama dengan anda iaitu untuk bebas dari belenggu hutang dan menjadi lebih kaya pada tahun ini.

Apabila dua orang bersaing, yang paling bersedia yang akan menang.

Adakah persediaan anda lebih baik berbanding dengan pesaing anda?

Yang mahu berjaya tu?

Lebih anda bersedia, lebih besar peluang untuk anda berjaya.

Setiap hari, ada orang yang bertekad bahawa mereka perlu mengubah hidup mereka untuk menjadi lebih baik. Jika tidak, dia akan berada pada takuk yang lama. Tidak berubah dan tidak puas hidup. Dengan kata lain, ramai orang semakin sedar bahawa satu-satunya cara untuk berjaya adalah dengan…

Mengambil Keputusan Untuk Melakukan Apa Cara Sekali Pun Untuk Mencapai Impian.

Anda pun sama. Anda perlu mengambil keputusan untuk berusaha sehabis baik sekarang juga.

Impian ini boleh jadi apa pun antaranya memiliki sumber pendapatan baru yang boleh dia gunakan untuk cakap “bye-bye” kepada kerja lamanya. Dia boleh gunakan duit lebih yang dia dapat daripada kejayaannya untuk membesarkan lagi perniagaan sehingga ke satu tahap yang lebih tinggi lagi.

Kegagalan saya pada satu ketika dahulu boleh membantu anda.

Kerana kegagalan itu membawa kepada kejayaan.

Dan kejayaan itu pula membawa kepada lebih banyak kejayaan yang dapat saya banggakan.

rk

Saya tidak berada di hadapan komputer tetapi jualan masuk. Bagaimana untuk membuat semua itu? Ada caranya.

Apabila anda tahu bagaimana, semuanya menjadi semakin jelas untuk anda

Bagaimana nak buat duit?

Perkara pertama yang perlu anda buat ialah berhenti mencari alasan. Alasan adalah pembunuh impian anda. Apa yang anda katakan semuanya adalah betul. Tidak ada salahnya. Tetapi, satu alasan yang anda beri pada diri anda sendiri untuk tidak berjaya adalah satu langkah ke belakang untuk anda tidak mencapai impian anda.

Itu yang anda perlu hentikan sekarang – berhenti mencari alasan untuk malas.

Jika Steve Jobs cari alasan untuk tidak buat Mac pertama, kita tidak akan dapat melihat semua produk daripada Apple. iPhone, iMac, MacBook, semuanya tidak akan wujud.

Tapi dia tidak mencari alasan. Dia terus buat walaupun pelbagai halangan.

Jika Bill Gates mencari alasan untuk tidak membuat Microsoft, dengan terpaksa berhenti belajar, terpaksa cari pekerja, terpaksa korban hubungan keluarga pada masa tu, kita tidak akan dapat melihat Windows XP dan Windows 7 yang kita selalu gunakan ini. Microsoft pun tidak akan wujud.

Bill Gates terus buat walaupun ramai orang merasakan dia tidak berjaya.

Tetapi yang pasti, anda tidak perlu menghadapi kesukaran seperti mereka tetapi anda boleh berjaya – dengan cara yang jauh lebih senang daripada mereka.

Setuju?

Setuju untuk tidak mencari alasan?

Setuju?

Betul?

Bagus.

Jika anda setuju untuk tidak cari alasan, sebenarnya ada strategi mudah untuk anda berjaya di dalam bidang perniagaan Internet ini. Ia amat senang sehinggakan… jika anda tahu, anda tergelak kerana tidak terfikir untuk melakukannya.

Dan anda mungkin pernah terfikir mengenainya, cuma anda tidak sangka anda boleh buat duit dengan sebegitu banyak dengan strategi ini.

Strategi ini membolehkan anda mendapat tambahan pendapatan sehingga 4 ribu ringgit sebulan ataupun…

50 RIBU Ringgit Setahun.

Ya. Anda boleh mendapat pendapatan sebanyak itu. Tidak mustahil sebenarnya. Sebenarnya, saya berkali-kali melakukannya. Dan, anda juga boleh. Tanpa buat salah seperti saya buat.

Banyak salah saya buat dahulu… Sehingga satu tahap saya merasakan saya patut menyerah kalah dan bekerja seperti semua orang.

Daripada pukul 9 pagi hingga 5 petang. Setiap hari dari Isnin hingga Jumaat. Tapi difikirkan dengan jalan yang jem, bos yang belum tentu baik, dengan 16% staf berpengalaman meninggalkan kerja mereka, dengan kata lain, yang tinggal lebih banyak yang tidak berpengalaman…

Jobstreet survey shows 78 per cent of Malaysians unhappy with current jobs

A recent JobStreet.com survey on Employee Job Satisfaction in Malaysia, revealed that 78 per cent of respondents were unhappy with their current jobs.

Kalau sampai 78% orang tak gembira kerja. Rasanya lebih baik saya jadi usahawan.

Walaupun susah.

Anda tahu kisah saya sebelum ini?

Sebelum anda pergi lebih jauh lagi, anda perlu mengetahui siapa saya. Kenapa saya boleh cakap semua ini dan kenapa apa yang saya katakan ini boleh membantu anda untuk membuat lebih banyak duit.

Nama saya ialah Raja Kamil. Dulu pada tahun 2007, satu demi satu masalah menimpa. Saya pada masa itu berhutang besar. Rakan tidak ingin membantu. Saudara buat-buat tak tahu seperti semua sudah menetapkan bahawa saya akan bankrap tidak lama lagi.

Saya mencuba banyak perkara.

Firesale.

Cuba skim cepat kaya.

MLM.

Apa lagi?

Macam-macam saya cuba untuk membayar hutang dan mencari duit makan setiap hari.

Tapi, nak berjaya BUKAN senang. Agak lama juga saya rasa down seperti nak buat duit itu perkara paling susah sekali. Kalau kerja dengan orang rasa senang je. Tunggu duit masuk pada hujung bulan sahaja. Untuk berniaga sendiri memang susah. Kena cuba satu demi satu untuk berjaya.

Kecualilah kalau ada strategi yang boleh menarik orang untuk membuka dompet mereka dan memberikan wang mereka kepada saya.

Saya jual produk, kemudiannya mereka beli. Tidak kiralah produk apa, tapi mereka akan beli. Jika ada satu strategi yang terbukti berkesan, senang untuk saya berjaya.

Malangnya, kebanyakan orang menjual taktik, dan bukannya strategi. Taktik buat duit. Taktik cari trafik. Taktik buat emel.

Tidak ada satu strategi yang boleh saya ikut dulu untuk buat duit.

Tapi saya cuba juga. Jika tak cuba, saya takkan tahu mana yang boleh buat duit. Apabila saya membuat satu demi satu eksperimen, saya tersedar. Saya sedar bahawa setiap orang akan mengalami keadaan yang berbeza-beza. Anda mungkin bernasib baik untuk buat duit dengan Facebook, tetapi tak semestinya anda dapat membuat duit di Youtube. Pandai AdWords? Tidak semestinya anda dapat berjaya di dalam Bing Ads.

Jika anda ingin berjaya, anda perlu mempunyai gambaran penuh semua taktik-taktik anda. Apabila anda tahu kaitan setiap teknik yang anda tahu, senang untuk anda buat duit.

Anda perlu faham: Jika anda mempunyai strategi… terutama sekali yang ingin saya berikan kepada anda hari ini… Lebih mudah untuk anda berjaya pada tahun ini.

Kerana anda sudah bersedia dengan Plan B yang terbukti berkesan jika Plan A anda gagal.

Adakah anda bersedia?

Jika ya, inilah dia.

Tidak kira apa tahap anda sekarang… anda beberapa perkara yang anda MESTI ada untuk menjana jualan 5 angka di Internet.

Yang pertama ialah… anda mesti sanggup mencuba walaupun sering mengalami kegagalan. Dengan kata lain, anda perlu bersemangat untuk membuat bisnes.

Kegagalan adalah perkara biasa yang akan berlaku di dalam hidup anda.

Saya dah gagal banyak kali. Sebab itulah saya berjaya. Anda rasa kenapa ramai orang berjaya? Kerana mereka gagal berkali-kali dan mereka EXPECT mereka akan berjaya pada AKHIRNYA. Sebab itu anda tidak perlu mudah mengalah. Apabila anda mudah mengalah, rezeki tidak akan datang kepada anda dan anda akan berasa hairan kenapalah anda tidak bernasib baik.

Jika anda gunakan strategi ini dan ditambah pula dengan semangat anda, peluang untuk anda berjaya lebih cerah. Tapi, itu sahaja cukup ke?

Tidak.

Setelah anda bersemangat, ada satu lagi perkara yang WAJIB anda ada. Perkara itu ialah…

FOKUS.

Saya tahu, anda sudah biasa mendengarnya.

Saya pun sudah muak mendengarnya tapi kita tidak dapat lari daripada realitinya. Mereka yang berjaya adalah mereka yang fokus di dalam kerja mereka.

Anda kenal Michael Jordan kerana bola keranjang. Bayangkan kalau dia main bola sepak. Kita pun tak tahu nak gelar dia lagenda bola sepak atau bola keranjang. Dan dia berjaya dalam bola keranjang kerana dia fokus dalam kerjayanya. Dia tidak main-main. Dia serius nak menang dan itulah hasilnya.

“I’ve missed more than 9000 shots in my career. I’ve lost almost 300 games. 26 times, I’ve been trusted to take the game winning shot and missed. I’ve failed over and over and over again in my life. And that is why I succeed.” – Michael Jordan

Setelah anda mendapat kedua-dua ini… tiba masanya untuk anda…

Bersiap-sedia untuk menyediakan meja untuk semua orang meletakkan duit mereka di atas meja anda.

 

Apabila anda tahu apa yang anda perlu buat pada setiap langkah, orang akan mempercayai anda. Apa yang anda tulis semuanya dipercayai dan tunggu masa sahaja untuk orang membeli daripada anda.

Lebih ramai orang beli = lebih untung diri anda.

Pada mulanya anda akan berasa samar-samar, tapi biasalah tu. Tapi sedikit demi sedikit anda akan membuka minda anda kepada strategi yang betul dan akhirnya anda dapat mengenal pasti apa yang berkesan untuk diri anda.

Apabila anda dah figure out apa yang boleh buat anda duit, anda senyum sahaja melihat apa yang anda boleh lakukan. Tidak susah. Malahan, seperti yang saya cakap sebelum ini, anda akan tersenyum kenapalah anda tidak terfikir semua ini masa anda mula-mula berniaga dahulu.

Sekarang, jika anda sudah bersedia, dan anda rasa anda mempunyai 2 perkara yang saya sebutkan di atas…

Gunakan strategi yang memberi saya pendapatan tambahan 50 ribu setahun bekerja untuk anda 24 jam setiap hari.

Yang ingin saya tunjukkan kepada anda hari ini adalah strategi yang telah berkesan seperti yang saya katakan tadi. Ia berkesan dan berkali-kali membantu saya untuk membesarkan perniagaan Internet saya. Saya daripada penuh dengan hutang kepada seseorang yang senang bersenang-lenang dan saya juga boleh membuat duit pada bila-bila masa sahaja.

Berkali-kali.

Dan berkali-kali juga duit masuk ke dalam poket saya.

Itulah hasilnya apabila anda mempunyai strategi yang berkesan di tangan anda — anda boleh buat duit dengan cepat dan dengan senang lenangnya pergi ke pasaran lain dan melakukannya lagi.

Rinse dan repeat.

Ulang sahaja di pasaran lain.

Anda boleh memulakan perniagaan di dalam pelbagai tempat sehingga satu tahap anda merasakan bahawa perkara terbaik yang anda boleh buat ialah…

“Menunjukkan kepada orang lain bagaimana untuk membuat duit!”

Ya… Jika ia berkesan untuk saya… apa salahnya kalau saya tunjukkan kepada orang lain?

Bagaimana kalau saya mengajarkan apa yang saya tahu mengenai strategi ini kepada orang lain?

Orang yang betul-betul ingin berjaya. Mereka yang sudah muak untuk makan gaji dan ingin jalan keluar untuk membuat duit dan berkata “okay, saya nak quit” kepada bos mereka. Mereka yang sanggup melakukan apa-apa sahaja ASALKAN mereka berjaya.

Apakah nilai untuk semua ini?

Bagi anda, apakah nilai yang boleh diberi jika anda diberi peluang untuk mendapatkan semua strategi ini?

Anda boleh mengelakkan kesilapan-kesilapan saya dulu dan anda boleh memotong perjalanan anda daripada bertahun-tahun kepada masa jauh lebih sedikit daripada yang saya gunakan.

Anda boleh menggunakan teknik yang terbukti berkesan.

Apabila teknik anda berkesan, tidak susah untuk anda buat duit.

Apabila langkah pertama anda berjaya, anda boleh ulang strategi ini.

Dan lagi.

Dan lagi.

Jika anda berjaya mendapat RM4 ribu sebulan dengan teknik ini, jika anda ulang empat kali sahaja, anda boleh mendapat RM16 ribu…

SEBULAN.

Dalam setahun, anda boleh mendapat sehingga RM192 ribu.

Buat jualan bukannya sukar kalau anda apa yang berlaku… dan mengapa ia berlaku.

Itu Yang Panduan Rahsia Ebook Murah Menjana RM50 Ribu Akan Berikan Kepada Anda

Anda akan mengetahui dengan mendalam apa yang perlu anda buat… bila anda perlu buat dan kenapa anda perlu membuatnya untuk mengaut jualan sehingga 50 ribu ringgit setahun.

Apa yang terkandung di dalam Rahsia E-Book Murah Menjana RM50 Ribu Setahun?

Antara perkara yang ada di dalam panduan ini ialah 11 fail audio dalam bentuk MP3 jadi anda boleh mendengarnya semasa anda berada di dalam dengan 1 peta minda dalam dua format iaitu PDF dan dalam bentuk gambar (JPG). Semua komputer boleh buka fail-fail ini.

Cuba lihat sendiri kandungan panduan Rahsia Jual Ebook Murah ini:

001 – Pengenalan
- Apa sebenarnya yang akan anda dapat daripada panduan ini?

002 – Niche
- Anda sudah biasa mendengar mengenai niche? Anda akan mengetahui apa yang penting mengenai niche dan apakah niche yang paling untung (hint: lebih banyak anda tahu, lebih senang untuk anda menang dalam niche itu)

003 – Skil Tulis Ebook Siap Kurang Daripada Seminggu
- Teknik-teknik yang boleh membantu anda untuk menulis e-book dan disiapkan kurang daripada seminggu

004 – Alternatif Kepada Ebook
- Jika anda tidak boleh buat e-book, ini alternatifnya.

005 – Bina List Dengan _________
- Nak tahu cara untuk mengumpul list orang yang MAHU membeli daripada anda? Ini caranya.

006 – Anda Tak Perlu Buat Website Untuk Jual Ebook
- Ya, sebenarnya banyak cara lain untuk anda jual ebook anda.

007 – Relaunch Produk Dengan _________
- Apabila e-book anda sudah lama berada di pasaran, teknik ini boleh membantu anda

008 – Strategi Jana Income Berulang Dengan ________
- Apabila anda sudah tak tahu bagaimana nak jana pendapatan, ini adalah cara termudah (serius! Mudah!)

009 – Lancar Ebook Jenis _______ Untuk Topik Anda
- Sudah biasa buat e-book murah, ini masanya untuk anda buat e-book jenis ini pula. Anda boleh buat duit banyak jika anda buat e-book ini.

010 – Cari _________ Supaya Anda Tidur Nyenyak
- Untuk memudahkan anda untuk buat duit sambil tidur, saya sarankan anda dengar audio ke-10 ini.

011 – Bagaimana Untuk Melipat Gandakan Keuntungan Anda
- Keuntungan yang anda dapat boleh digunakan untuk mengganda, atau laburkan untuk untung sehingga 3-4 kali ganda. Dalam audio ini saya tunjukkan bagaimana.

012 – Strategi BONUS
- Anda akan suka apa yang saya beritahu anda di dalam rakaman ini.

013 – Strategi BONUS #2 – Ranking Pelanggan Anda
- Anda akan mengetahui bagaimana untuk mengetahui pelanggan mana yang paling menguntungkan anda.

Ya, semuanya ada 13 audio rakaman yang boleh anda dengar. Anda dengar audio ini kemudiannya anda boleh cuba buat duit dengannya. Sediakan nota kecil dan pensil kerana anda mungkin mendapat idea yang bernas untuk produk anda yang seterusnya.

Apabila anda mendapat idea sahaja… tulis… tulis dan TULIS.

Idea itu mungkin boleh membuat anda lebih banyak daripada apa yang kita dapat bayangkan. Mungkin anda mendapat idea yang unik daripada audio ini dan menggunakannya untuk menjadi jutawan senyap. Dan strategi ini boleh digunakan berkali-kali supaya anda boleh membina keadaan kewangan yang sangat kukuh.

Jika anda ingat kembali keadaan bila anda tidak ada hutang dan tidak ada masalah duit, anda dapat rasakan betapa selesanya keadaan anda. Tidak ada apa-apa membelenggui anda.

Jadi ingat: pastikan ada pensil dan nota semasa anda mendengar. Anda tidak akan rugi. Guna smartphone anda juga okey, tidak ada sebarang masalah.

Nota yang anda buat semasa mendengar rakaman audio ini boleh membuatkan wang besar untuk anda. Apakah nilai untuk kejayaan anda ini? Kebebasan.

Pastinya soalan yang anda ingin tahu sekarang ialah…

Berapa untuk Panduan Ini Sebenarnya?

Untuk menentukan harga ini, saya fikir beberapa perkara. Pertama, jika saya berikan secara percuma, adakah orang akan menghargainya? Tidak. Mereka akan menganggapnya satu lagi panduan percuma yang boleh diketepikan begitu sahaja.

Fakta: Ramai orang memandang rendah nilai percuma dan bagi kebanyakan orang, percuma bermakna tidak berkualiti.

Kan?

Perasan?

Apabila anda mendapat sesuatu di tepi jalan secara percuma, tak semestinya anda akan menghargainya seperti anda menghargai barang kemas di rumah anda.

Tak.

Tetapi kalau sesuatu itu ada harga, akan timbul sedikit perasaan untuk menghargainya.

Tapi, bila orang mendapat sesuatu dengan murah, dengan senang, ia akan jadi barang terbuang. Barang yang tidak dihargai. Anda rasa berapa banyak orang menjanjikan langit dan kebebasan tetapi anda buat tidak endah.

Sebab anda tidak menghargainya.

Bila anda akan hargai sesuatu itu?

Apabila di dalam minda anda, anda tahu yang ia sesuatu yang penting. Sesuatu yang anda patut jaga sebetul-betulnya… Seperti hari ini.

Hari ini anda mendapat pilihan untuk melabur untuk diri sendiri. Melabur untuk memajukan diri anda dengan mengetahui strategi yang berkesan untuk menjana pendapatan tambahan di Internet sehingga RM50 ribu setahun. Itulah janji saya pada anda tetapi anda boleh dan mampu untuk menjana lebih banyak daripada itu.

Harga yang saya tetapkan ini hanya untuk yang sanggup sahaja. Harga ini saya letakkan untuk memastikan orang yang betul-betul komited untuk membuat duit dan mempunyai fokus yang tinggi.

Jika anda rasakan anda tidak sanggup berada dalam perjalanan untuk menjadikan impian anda bebas satu realiti, anda boleh buat benda lain tanpa mengetahui strategi ini.

Jika anda sanggup, di bawah ialah harganya.

RM149. Itulah harga untuk panduan ini. Apabila anda mendapatkan panduan buat duit dengan e-book murah hingga RM50 ribu setahun, anda akan mengetahui ilmu yang saya gunakan untuk menjual e-book murah untuk buat duit.

Apa yang akan terjadi selepas ini?

Apabila anda sudah mempunyai asas perniagaan yang kukuh hasil daripada strategi saya ini, anda boleh membesarkan perniagaan anda daripada target asal iaitu 50 ribu kepada yang lebih besar.

Ya, tak mustahil untuk anda buat duit besar.

Saya hanya bantu anda dengan strategi saya dan anda yang tentukannya.

Adakah anda mahu menggunakan strategi ini untuk membawa diri anda ke tahap yang lebih tinggi? Jika anda mahu, anda boleh dapatkan strategi dengan klik butang beli di bawah. Anda akan di bawa ke laman web yang dijamin selamat dengan enkripsi 256-bit TSL 1.0.

Klik butang beli di bawah untuk membeli.

Ini adalah pelaburan untuk masa depan anda. Anda boleh sahaja mengenepikan apa yang saya katakan ini tetapi apa yang saya katakan kepada anda ini berkesan. Guna dan ketahui strategi untuk menjana wang.

Kebanyakan orang yang membaca laman web ini pasti akan terkejut dengan harga di atas dan mereka akan meninggalkan laman web ini. Itu peluang anda. Anda boleh mengambil idea yang anda dapat setelah mendengar rakaman ini dan memulakan perniagaan Internet yang selama ini anda rasakan susah untuk anda tembusi.

Berapa lama baru nampak kesan?

Itu bergantung sepenuhnya kepada anda. Saya malas-malas boleh membuat satu produk dalam masa seminggu dan itu malas-malas. Jika anda rajin, anda boleh buat produk dengan lebih cepat dan anda boleh merasai nikmat penat lelah anda dalam masa kurang daripada sebulan. Anda hanya perlu dapatkan trafik (saya ceritakannya dalam rakaman) ke produk anda dan anda boleh dapat jualan!

Untuk membeli, anda boleh klik butang membeli di atas.

Semoga anda menemui kejayaan,

Raja Kamil

Raja Kamil
(Pakar Jual Ebook ’Underground’)

P.S Ramai orang menjual e-book tetapi mereka berhenti separuh jalan kerana mereka tidak tahu cara terbaik untuk buat jualan. Anda? Jom buat duit banyak-banxyak.

Saya akan bantu anda sebanyak mungkin. E-mel saya. Facebook saya. Nanti saya tolong anda sebaik mungkin supaya anda boleh buka bisnes lebih besar lagi nanti dengan hanya e-book murah sahaja.

Tahukah anda bahawa puluhan ribu ringgit jualan yang saya perolehi majoritinya datang dari jualan ebook secara ’underground’…??? Ya… hanya sebilangan kecil rakan-rakan IM saya sahaja yang tahu mengenai hal ini.

Jadi bukan saya nak saja-saja naikkan diri untuk berbangga tetapi untuk yakinkan anda bahawa saya merupakan orang yang tepat untuk anda rujuk berkenaan jualan ebook secara ’underground’ ini.

Sekaranglah masanya untuk anda pula merasai apa yang saya telah dan sedang rasa ini.

Saya telah pakejkan kesemua yang perlu anda tahu tentang bagaimana anda boleh menjual ebook murah dan mampu menyasarkan jumlah jualan RM50,000 setahun ke dalam satu pakej produk audio :

MEMPERKENALKAN…

Pakej Audio :

Jana RM50,000 Setahun

Dengan Menjual Ebook Murah

 ebook50k

Hebat sangat ke kandungan pakej audio ini…???

Pakej video ini mengandungi 11 buah fail audio yang akan menerangkan apa yang perlu anda lakukan bagi mencapai target anda RM50,000 setahun.

Kesemua rahsia yang bakal dibongkarkan ini sememangnya sangat mudah untuk dilakukan sehinggakan jika anda masih baru dalam bidang ini juga boleh melakukannya.

Mari kita lihat sebahagian dari kandungan utama yang bakal anda terima nanti :

  • Bagaimana menghasilkan ebook yang mampu dijual dalam masa kurang dari seminggu. Sangat berbaloi jika anda tahu teknik cepat ini.

  • Bagaimana anda boleh pastikan ’niche’ yang anda pilih akan menyebabkan jualan ebook anda dijual dengan laris. Inilah rahsia para Otai.

  • Ketahui bagaimana anda dapat membina ’BUYER LIST’ dan bukan setakat ’LIST’ biasa. ’Buyer List’ adalah ’LIST’ yang akan menjana pulangan yang berganda dan berulang kepada anda.

  • Bagaimana menjual ebook tanpa laman web jualan atau tanpa ’Minisite’. Inilah rahsianya yang ramai tidak tahu. Tapi kini ia bakal menjadi milik anda.

  • Bagaimanakah caranya untuk hasilkan jualan ebook melalui rakan JV Affiliate. Ini cara paling mudah untuk anda buat duit.

  • Apa itu ebook ’Advance’ dan dan bagaimana untuk melancarkan jualannya. Inilah cara untuk dapatkan untung besar.

  • Bagaimana untuk dapatkan keuntungan berganda melalui jualan ebook murah anda. Ini juga satu teknik yang sangat sempoi.

  • Bagaimana anda boleh tidur nyenyak di malam hari dan dalam masa yang sama jualan ebook anda terus dan terus berjalan.

  • Apa strategi yang boleh anda lakukan untuk berjaya buat duit dengan menjadi Affiliate untuk jualan ebook orang lain. Kini anda boleh naikkan ’rangking’ affiliate anda.

  • Bagaimana saya boleh dapat puluhan ribu RM dengan hanya menjual secara ’UNDERGROUND’ tanpa melakukan pelancaran besar-besaran. Nah… inilah rahsia terbesar tersebut. Memang rugi jika tidak rebut peluang ini.

  • Dan banyak lagi perkongsian teknik dan strategi menjual ebook murah.

 

Kenapa ianya dalam bentuk AUDIO…???

Tentu anda tertanya-tanya kenapa saya hasilkan produk ini dalam bentuk audio dan tidak dalam bentuk-bentuk yang lain seperti ebook atau video.

Ini kerana produk audio ini sangat mudah untuk anda. Anda boleh ‘download’ dan simpan dalam ‘tumbdrive’, ‘handphone’ atau apa sahaja medium supaya anda boleh dengar di mana-mana sahaja.

Sambil memandu, sambil berehat, sambil buat kerja dan apa pun keadaannya anda boleh dengar segala tip, teknik serta taktik yang bakal dikongsikan kepada anda nanti.

Jadi tiada alasan lagi untuk menyatakan tiada masa untuk belajar sesuatu bukan…

Mari kita lihat apa kata mereka yang telah mendengar pakej audio ini…



 

Mari lihat betapa untungnya anda selepas anda mengetahui rahsia hebat ini…???

Sekarang bayangkan… selepas anda memperolehi ilmu jual ebook yang cukup hebat ini anda tidak perlu lagi terpaksa mengeluarkan kos yang tinggi :

Perkara

Kos

Upah ’designer’ untuk grafik bagi website dan e-cover

Tidak perlu

Upah bina website

Tidak perlu

Pemasangan sistem Affiliate

Tidak perlu

Copywriting

Tidak perlu

Komisyen Affiliate

Tidak perlu

Malah anda juga tidak perlu lagi mengambil masa yang lebih lama untuk mendapatkan pulangan.

Perkara

Masa yang diambil

Grafik, website dan copywriting

Tidak perlu

Penghasilan pakej ebook

Maksimum 2 minggu

Kempen

Maksimum seminggu

Keuntungan yang diperolehi

Terus dapat (tidak perlu tunggu kempen habis)

Jadi anda boleh lihat betapa besarnya marjin keuntungan yang bakal anda perolehi. Hmmm… inilah rahsianya bagaimana untuk buat duit dengan lebih lumayan melalui ebook.

Bagaimana untuk memiliki pakej video ini…???

Caranya amatlah mudah… apa yang yang perlu anda lakukan adalah dengan klik butang tempahan dan ikut segala arahan.

Satu perkara yang ingin saya tekankan di sini, untuk memiliki pakej video ini ianya seumpama anda melaburkan sesuatu ke atas diri anda dan bila sebut pelaburan sudah pasti ianya bakal menguntungkan anda.

Labur sekali untuk dapatkan keuntungan berkali, kali, kali, kali…

Jadi untuk memiliki pakej video ini anda hanya perlu laburkan sebanyak…

RM499

RM299

RM149 sahaja

 

Ingat ini adalah pelaburan dan bukan hanya membayar untuk mendapatkan produk audio semata-mata.

Dah tak sabar nak tempah…??? NANTI SEKEJAP…

Saya ingin memberi nilai tambah kepada anda. Ya saya ada BONUS PERCUMA. Mari lihat apa yang akan anda terima…

  1. Audio – ’Rahsia Booster’ Jualan Ebook

Dalam audio ini anda akan ketahui akan strategi dan teknik yang boleh mempercepatkan anda mencapai target RM50,000 setahun. Inilah teknik dan strategi yang disimpan oleh penjual ebook ’Best Seller’. Sekarang anda berpeluang mengetahui rahsia ini.

  1. Audio – Rahsia ’Customer Ranking’

Tahukah anda bahawa kita perlu ’ranking’ kan pelanggan kita samada ianya ’ranking’ A, B atau C…??? Kenapa nak kena ’ranking’…??? Inilah cara sebenar jutawan. Bagaimana untuk lakukannya…??? Jadi anda wajib untuk mendengar strateginya dalam audio ini.

Nah… inilah pelengkapnya… dan yang pasti anda boleh memilikinya secara PERCUMA jika anda bertindak sekarang memiliki Pakej Audio RM50,000 Setahun Dengan Menjual Ebook Murah.

30 Hari 100% Money Back Guarantee

JAMINAN BUAT ANDA

Demi menjaga KEPUASAN hati anda supaya tiada risiko yang bakal anda terima maka saya dengan rendah dirinya menawarkan jaminan kepada dengan jaminan pengembalian wang.Jika anda tidak berpuas hati dengan kandungan yang terdapat dalam pakej audio yang ditawarkan tanpa banyak soal.

Ya, Serius! Tanpa banyak soal, saya akan pulangkan 100% wang anda jika anda tidak berpuas hati dengannya. Jangan risau, saya tidak akan blacklist atau melarang membeli produk saya yang lain. Apa yang perlu anda lakukan hanya beritahu saya dan saya akan kembalikan wang anda.

Jadi tiada risiko langsung jika anda membeli produk ini sekarang.

Hanya tindakan yang pantas akan menghasilkan kejayaan yang cepat…

Impian untuk memiliki RM50,000 setahun ini hanya akan tinggal sebagai impian semata-mata dan ianya akan terus berkubur. Kenapa…??? Kerana anda tidak bertindak.

Jadi anda harus agresifkan diri anda dan terus bertindak.

Anda sememangnya sangat-sangat berminat untuk memiliki pakej audio yang saya nyatakan di atas… jika tidak mana mungkin anda akan membaca sehingga ke bahagian ini. Ini anda tidak boleh mengelak lagi.

Jadi percayalah dan mengakulah anda sebenar, benar, benarnya… memang memerlukan pakej audio ini.

Mahu tidak mahu anda tidak boleh buang masa lagi dan sila milikinya sekarang. Jika anda tidak bertindak sekarang saya pasti sehingga tahun depan pun anda tidak akan bertindak.

Fast Action Fast Result’ dan itulah kata kuncinya. Klik butang tempahan sekarang dan terus lakukan tempahan.

Sebelum saya mengakhiri surat jualan ini, saya ingin tunjukkan kepada anda kesan mempraktikkan ilmu ini untuk jangka masa panjang !

RM6000 Dalam Tempoh 24 Jam Sahaja !!!

RM6000 dalam 24 jam

RM6000 dalam 24 jam

RM6000 dalam 24 jam

RM6000 dalam 24 jam

Yang benar,

Raja Kamil

(Pakar Jual Ebook ’Underground’)

p/s – Ramai yang menceburi bidang menjual ebook namun tahukah anda tak sampai 20% dari mereka yang betul-betul mampu buat duit yang lumayan darinya sepanjang tahun.

p/p/s – Pakej Audio RM50,000 Setahun Dengan Menjual Ebook Murah bakal membantu anda dari segi teknik dan strategi jualan ebook murah yang bakal memberi untung besar buat anda.

p/p/p/s – Cepat bertindak miliki pakej audio ini sekarang kerana lagi lambat anda bertindak lagi lambat anda memiliki untung besar anda. Klik butang tempahan dan lakukan tempahan sekarang.

Apa Kata Pembeli ?

Review Ebook50k.com Testimoni Ebook50k Raja Kamil Testimoni Ebook50k.com